بنظرم وقتی بچه بریچ هست بیشترادم اذیت میشه

۷ پاسخ

خیلی زیاد

اره من که یه ماه بچه بریچ بود کلا نمیتونسم راه برم کلا برا دسشویی هم باید کمکم میکردن بلند بشم

از من پاهاش تو پهلومه فعلا

من سفالیکه بچم خیلی اذیتم
پاهاش تو دنده هامه اصلا نمیتونم راحت بشینم

اره همش پاش تو واژنمه

صددرصد.یکسره پاهاش تو واژنت داره لگد میزنه

اره😞نشستن پاشدن سخت میشه

سوال های مرتبط

مامان حامد و یسنا مامان حامد و یسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نعمت خدا مامان نعمت خدا هفته سی‌ودوم بارداری