۴ پاسخ

منم اینطوره

واکسن نبست یا خودت نبردی ؟؟؟

مال منم دیگه چاره ایی نبود نینیم مریض شده بود

برا پسرم ۲ ماه با تاخیر میزنن چون ۴ ماهگی رو دیر زدن متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان جان جانان مامان جان جانان ۱۲ ماهگی
مامان پسرم 👶🏻❤️ مامان پسرم 👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان جاوید❤ مامان جاوید❤ ۱۱ ماهگی