وااااااای سوزش معده دارم خیلی اذیتم

۵ پاسخ

شربت ادی ژل بدون s بخور

فقط آدامس

عسل یه قاشق خوبه

منم دکتر بهم پنتوپرازول داد تا چند وقت خوب بود دیگه معدم اینقد درد میکرد روش اثر نمیکرد بهم لانزو داد صبحا میخورم گفت شبا هم فاموتیدین بخور

عرق نعناع یا قرص فاموتیدین
بعد غذا یا هرچی میخوری دراز نکش .داغ و روهم نخور

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد