سوزش معده اذیتم میکنه

۳ پاسخ

من خیار میخورم وقتی سوزش دارم بهتر میشه توم امتحان کن

قرص فاموتیدین ،قرص ناشتایی عالیه،من دکتر برام نوشته پرسیدم مشکلی برای بچه نداره گفتن نه

فاموتیدین ۴۰ بخور دعام کن

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری