سلام مراقبتای بعد سرکلاژ چی هست

۳ پاسخ

فقط و فقط استراحت مطلق...خوب استراحت کن تا ماه آخر راحت برسی..دکتر من استراحتم رو نسبی کرد ولی وقتی فعالیت دارم درد دارم و ترجیح دادم استراحت کنم مشکلی پیش نیاد برام..شیاف و آمپول هم باید مرتب بزنی

استراحت مطلق داشته باش ب بخیه ها نذار فشار بیاد اصلا

عزیزم من تا دو هفته استراحت مطلق بودم بعد دکتر گفت نسبی
الان از دسشویی فرنگی استفاده میکنم هفته ای یه بار حموم میرم، رابطه ممنوع، صبحانه خودم درست میکنم برا خودم بعد ناهار و شامم آماده میرم میخورم و دوباره دراز میکشم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان فاطمه جآنم🎀💗 مامان فاطمه جآنم🎀💗 ۱ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد