۶ پاسخ

ارهههه😭😭😭😭

وای من امشب خیلی واژنم درد میکنه طبیعیه برای هفته من؟

ولی به نظر من به دکتر بگین. من گفتم دکتر‌ چکم کرد گفت طول سرویکس کمه

تو هفته شما طبیعیه بچه داره جا باز میکنه به مرور کمتر میشه

بنظرتون عادیه این دردا

مردم ازاین درد همش ب خودم میپیچم از این درد لعنتی خیلی بد دردیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری