سلام خانما شمام زیر شکمتون میخارع؟

۸ پاسخ

وای منم هستم با روغن زیتون چرب کن و سعی کن نخارونی چون باعث میشه ترک بخوره

شدید می خاره

منم خیلی میخاره

آره برا منم این طوری

فعلا نه

برای منم گاهی میخاره مثل اینکه پشه نیش زده ولی سعی میکنم نخارونم‌ چون ترک میخوره

واى اره روغن بزن

وقتی بچه داره بزرگ‌میشه شکم کش میاد پوستت میخاره سعی کن نخارونی زخم نشه فقط چربش کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی