نهار چی میزارید واسه کوچولوهاتون

۷ پاسخ

فرنی بادام مویز از حکیم بانو گرفتم
شام هم حلیم میدم امروز

هویج و کدو سبز رو ریز میکنم با سیب زمینی بعد با عدس میپزمش بعد گوشت رو با یه تکه پیاز میندارم داخلش بعد آبش که داره کم میشه برنج رو می‌زیزم می‌زارم نرم بشه میشه کته

امروز بلدرچين داره
با سیب‌زمینی
عصرونه ام نخود فرنگی میدمش

منکه صبحونه سرلاک دادم خابوندم. نهار نمیدونم

به احتمال زیاد پوره چون صبح میخوام فرنی خرما بدم

گوشت و لوبیا سفید

سرلاک

سوال های مرتبط

مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان مـღـرســام 💙 مامان مـღـرســام 💙 ۱۳ ماهگی
مامان ملورین😍🦪 مامان ملورین😍🦪 ۱ سالگی
مامان آقا آرتا مامان آقا آرتا ۱ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان طاها(صفورا) مامان طاها(صفورا) ۱۲ ماهگی
مامان علیهان👼🏻🩵 مامان علیهان👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی