ازمایش دیابت بارداری دو مدل هست با توجه به صلاح دید دکتر هست بعصیا یه سری خون میدن یه مدل دیگش ۳ سری .
برا من اون ۳ سری ندشت اخه قندم رو هرماه میدادم از استرس نوسان زیاد داشت کلا .
باید چن ساعت ناشتا باشی برااین ازمایش؟
برا منم دوتا بود هلاک شدم تا خوردمشون .تازه هردوتاشونو تو ده دقیقه باید میخوردم 🙃
به خاطر وزنت دادن
منم دوتا خوردم لعنتیا یکی نمیدن چشت عادت کنه خلاص
۳بارم خون گرفتن ۳ مرحله
برا ما که یکی دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.