اومدم ازمایش گلوکز بهم دوتا بطری گلوکز دادن چرا؟؟؟

۷ پاسخ

ازمایش دیابت بارداری دو مدل هست با توجه به صلاح دید دکتر هست بعصیا یه سری خون میدن یه مدل دیگش ۳ سری .
برا من اون ۳ سری ندشت اخه قندم رو هرماه میدادم از استرس نوسان زیاد داشت کلا .

باید چن ساعت ناشتا باشی برااین ازمایش؟

برا منم دوتا بود هلاک شدم تا خوردمشون .تازه هردوتاشونو تو ده دقیقه باید میخوردم 🙃

به خاطر وزنت دادن

منم دوتا خوردم لعنتیا یکی نمیدن چشت عادت کنه خلاص

۳بارم خون گرفتن ۳ مرحله

برا ما که یکی دادن

سوال های مرتبط