من اومدم آزمایش قند چرا بهم دوتا بطری داد😓
حالم خیلی بدههههه

تصویر
۱۴ پاسخ

چرا دو تا وای سخته که

منم الان انجام دادم منتظرم یساعت بشه خون بگیرن ازم باز

مراحلشم یکی بیشتره این مدل آزمایش یکم متفاوته

منکه انجام دادم طعمشو دوس داشتم دلم میخواست یکی دیگه هم بخورم 😂نمیدونم چرا انقد بد ازش تعریف میکنن

یاخدا من ۲۱ هفته دادمممممم افتضاح بود

با اب خیلی خنک میخواست مخلوط کنی ک حالت بد نشع اینجوری راحت تر خورده میشه

دیدن دختر خوبی هستی یکیش هم جایزه‌ات هست😂😁
شاید قند چهار مرحله ای برات نوشته

خیلی راحت بود
فقط اگه حس کردی داری بالا میاری چندتا نفس عمیق بکش
دراز بکشی بهتره جات خنک باشع گرمازده نشی

منم دیروز انجام دادم
سعی کن مزه مزه نکنی
بعدش هم ک میگه برو ی ساعت ب یکساعت بیا یکم طولانی میشه و دیر میگذره، بینش بخواب ک سختت نباشه

من هنوز نرفتم
میخواستم این هفته برم نشد
حالا ببینم پنج شنبه میتونم برم

وای خدا منم هفته دیگه باس برم 😶😶

وای منم الان انجام دادم دارم بالا میارم

چون حمجش کمه باید دو تا بخوری گلم

شاید وزنش کم بود😂

سوال های مرتبط

مامان Radman👶🏻🩵 مامان Radman👶🏻🩵 ۱۱ ماهگی