۹ پاسخ

من ک نتونستم تحملش کنم

سلام 4 مرحله ایه چجوریه میشه از اول توضیح بدی واسه منم 4 مرحلس

چرا دوتاااا

دیابتم نداشته باشی با این پودرا دیابت میگیریم

چرا۲تا بطری
وایی خیلی قندتو بالامیبره

وای دوتا من این هفته دارم

من سه مرحله بود و یدونه بطری

مردشوراین آزمایش حالم بد شد دیروز یکی بود سه مرحله یه ساعت یه ساعت فقط باید آب می‌خوردم

ای وای خدا کمکت کنه.
منم هفته دیگه باید این آزمایش رو بدم

سوال های مرتبط

مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری