سه مرحله
برا من سه مرحله ای بود
شاید کنار آزمایش قند ی آزمایش دیگ دکتر تجویز کرده براتون ک گفتن چهار مرحله ایی هستش🫠
من چهار مرحله ای بود
برا هرکی یه نوعش هست
یکی FBS که یک مرحله ای
یکی BS 2hpp که دو مرحله ای
یکی GCT که سه مرحله ای
یکی GTT که چهار مرحله ای
این دوتای آخر بستگی به میزان دُز مصرفی گلوکز هم داره که پزشکتون چی تجویز کرده باشه
آره منم 4مرحله دادم و خداروشکر که با همسرم رفته بودم آزمایشگاه نمودم تموم مدت
سه مرحله ایی عزیزم
من دیروز دادم
ی محلول دادن گفتن در عرض ۱۰ دقیق بخور بعد زمان بگیر ب مدت یک ساعت
بعد بیا خون بده
من ۸:۵۵ شروع ب خوردن محلول کردم زمان گذاشتم برا ۱۰ دقیق شد ۹:۵ ی ساعت بعدش شد ۱۰:۵ دق
رفتم خون دادم
باز ی ساعت دیگ شد ۱۱:۵ باز ی خون دیگ ازم گرفتن
و در آخر ی ساعت بعدش ۱۲:۵ ی خونه دیگ و تموم شد
در کل بعد از محلول هر ی ساعت ازت خون میگیرن
اگه نسخهتون دستی باشه میتونید بخونید کدوم رو براتون نوشته تا ببینید چند مرحله ایه
ولی احتمالا GTT باشه واسه شما با تجویز ۱۰۰گرم گلوکز
برای بعضیا سه بعضیام چهار
منم چهار مرحله ای بود
اول خون میدی ی ادرارم داره بعد محلول میخوری ی ساعت بعدش ی خون دیگ میدی دوباره ی ساعت بعد این ی خون دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.