۴ پاسخ

من یک بار ناشتا خون گرفت ازم گفت برو صبحانه سبک بخور دوساعت بعد اولین لقمه بیا دوباره خون گرفت

فرق داره ببین چی برات مینویسه یک مرحله ای تا۴مرحله ای هست بین هرکدومشونم یک ساعت فاصلس

واسه من ۳مرحله بود بینشون ۱ساعت فاصله می انداخت

آزمایش مرحله دوم نمیدونم چیه که گفتی 😁
ولی برای آزمایش قند، ۳ بار با فاصله ی هر یک ساعت خون گیری انجام میشه و باید تو این فاصله ناشتا بمونی.

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری