۷ پاسخ

چند مرحله ایه؟

منم مرحله اول دادم بعد پودر خوردم ک ۳مرحله بدم همه رو بالا اوردم کنسل شد😭

منم منتظر مرحله دومم که خون بدم

به سلامتی بگذرونی❤️

من فردا دارم😥😫

آفرین من که همه بالا اوردم

خوشبحالت
من از ساعت ۷ رفتم نشستم تو بهداشت که برم آزمایش بدم
بعد گفتن کسایی ک میخان ازمایش بدن فردا بیان

سوال های مرتبط