۶ پاسخ

مزخرف ترین
اصلاااااا نه درد داره نه حس داره نه هیچی
یه مشت ناز نازی الکی میگن وااااای فلانه

بستگی. ب بیمارستان و پرستارت داره بعضیا بلدن و اصلا درد نمیگیره , اونی که میگن درد دارن با زور و فشار وصل کردن دقیقا مث امپول و سرم هست یکی دستش سبکه یکی ام نابلد

سوند قبل اتاق عمل بهت وصل میکنن و اونقدر هم درد نداره واذیتت نمیکنه نترس

سوند هم برا طبیعی میزنن هم سزارین ؟

خیلی بدجور درد داره من الان بیمارستانم 🥺
اصلا فک نمی‌کردم اینقدر وحشتناک باشه
انگار سوزن میزنن اونجا تو😢

سوند درد ندارم عزیزم چند ثانیه هست

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو🩷 مامان دلوین کوچولو🩷 ۶ ماهگی
مامان 🩷گردو
🩷نورا🩷 مامان 🩷گردو 🩷نورا🩷 ۴ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورماه خانم مامان نورماه خانم ۱۰ ماهگی
مامان پرنسس مارال👸🏻 مامان پرنسس مارال👸🏻 ۱ ماهگی
مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 روزهای ابتدایی تولد