۱۷ پاسخ

اره خیلی حس بدیه🤐

سلام بگو بعد بی حسی برات بزنن
اگه نزدن بگو با بی حسی ژل فراوان بزنن نه درد نداره یکم سوزش داره

ن اصلا حالیتم نمیشه

من سزارین بودم و سوند نداشتم اصلا
شاید برا توام نذارن

نه نداره

یه لحظس فقط بعدش ک بی حسی بزنن تمومع

زدنش نه،کشیدنش برای من دردناک بود

وای مگه اینم درد داره؟

واسه من درد نداشت فقط همش حس میکردم الان در میاد میوفته رو زمین.
ولی کشیدنش درد داست واسه من

منم میترسم از قسمت سونده سزارین
ولی میگم دردش از اینکه یکی تا ارنج دستشو بکنه توم که کمتره (زایمان طبیعی)

نه یه سوزش داره سخت نیست میشه تحمل کرد

عزیز اصلا نترس مونده ب طرف مقابل
تو شهر خودمون خوی بهم وصل کردن از سوزش مردم تا ارومیه ک اعزام شدم قشنگ مردم و زنده شدم
ارومیه درآوردن بعد یه روز دوباره بهم وصل کردن اصلا نفهمیدم چجوری وصل کردن درآوردنشو هم اصلا نفهمیدم

خیلی درد کمی داره، ولی تو یه دقیقه تمومه، یکم بعدش حس ادرار دا ب

من که طبیعی بودم اصلا نفهمیدم دردشو

درد نداره فقط اولش ک سوند بهت وصله یه حس ناخوشایند داره

منکه درد نداشت یکم سوزش فقط

منم میترسیدم وسایلشم اون لحظه دیدم اورد زدم زیر گریه ولی اصلا نفهمیدم بعد وصل کردن حس بدی داره فقط

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مارال👸🏻 مامان پرنسس مارال👸🏻 ۱ ماهگی
مامان نورماه خانم مامان نورماه خانم ۱۰ ماهگی
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین کوچولو🩷 مامان دلوین کوچولو🩷 ۶ ماهگی
مامان 🩷گردو
🩷نورا🩷 مامان 🩷گردو 🩷نورا🩷 ۴ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری