۵ پاسخ

تو ۱ هفته نیم کیلو. از هفته ۲۹ تا ۳۰

من روزی ۲ بار میخورم. گوشت و حبوبات و لبنیات و آجیل و میوه هم میخورم. جواب گرفتم

منم روزی ی لیوان میخورم توکل برخدا

منم دارم میخورم...دوستم خورده بود وزن بچه خوب شده بود....اره باید بخوری...هفته ای دوسه بار کباب بخور...چون پروتئین وزن بچه میبره بالا

منم روزی یبار دارم استفاده میکنم🥺

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسلم مامان قند عسلم ۶ ماهگی