من 25هفته دکتربرام تجویزکردولی هیچ تاثیری نداره فقط داره وزن خودمومیبره بالا
اکثرا ۲۸ میخورن
من 37 هفته فکر کنم گرفتم انگار واسه دخترم تاثیر داشت اما قبلی انقد خوردم ک حد نداشت پسرم با اینک 40 هفته بدنیا اومد 3300 بود
من سر پسر اولم از ٢٨هفته خوردم
تاثير نداشت
گوشت كبابي مرغ كبابي
اجيل
شير
موز
خرما
اينا تاثيرشون بيشتره
حلیم گندم بخور فقط
من خوردم سر دو تا بچم اصلا تأثیر نداشت فقط خودم چاق شدم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.