تا حالا کسی قرص کوآنزیم کیوتن برای باردار شدن خورده ؟

۴ پاسخ

بله من خوردم

من همسرم اسپرمش یکم مشکل داشت دکتر اینو بهش داده

بله من میخورم ولی هنوز باردار نشدم

من این ماه ک خوردم فولیکولام بهتره بود ولی باردار نشدم

سوال های مرتبط

مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری