بخیه کشیدن درد داره؟

۱۱ پاسخ

وای عزیززززم زایمان کردی میشه از تجربت بگی منم بیمارستان سیدالشهدا هستم چکار انجام بدم؟؟ ۲۳ نوبت دارم
عکس نی نی هم اگه دوست داشتی بزار ببینیم😍😍😍😍😘❤️

واسه منکه اصلا درد نداشت

نه بابا
اصلا هیچی متوجه نمیشی

نه اصلا نمی‌فهمی

نه گلم اصن دردنداشت منم میترسیدم فک میکردم درد داره اخر سری هم ابجیم بخیه هاموکشید

نه اصلا نمیفهمی

هیچ دردی نداره

نه اصلا فقط مثه قلقلک

نه بابا اصلا درد نداره چون اون ناحیه تقریبا بی حسه
من خودم وقتی رفتم بخیه رو بکشم فک کردم درد داره بعد دیدم نه اصلا دردی نداره فقط حس قلقلک و کشیدگی داشتم همین سوزش اینام نداشتم اصلا
الکی به خودت استرس نده هیچ دردی نداره جونم

نه اصلا

نه ،اگ خوب بخیه زده باشن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا ۱۴ ماهگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی
مامان آوینا 💜🧸🍓 مامان آوینا 💜🧸🍓 ۱۲ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان الهام مامان الهام ۲ ماهگی
مامان rosha مامان rosha روزهای ابتدایی تولد
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۵ ماهگی
مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی