طبیعی رو نمیدونم اما سزارین نه درد نداره
اصلا متوجه نمیشی منم خیلی میترسیدم ولی اصلا درد نداره نگرانش نباش
نه اصلا من خیلی ترس داشتم رفتم دکتر یک و پانصد ازم گرفت فقط گره شو قیچی زد کشید اصلا نفهمیدم بعدش گفتم کاش خودم میکشدم الکی پول دکتر دادم
همین الانم دیر شده ۱۵ روز
زودتر بکش تا به گوشتت نجوشیده
نه من خودم برای خودم کشیدم
دکترم نبود میترسیدم جوش بخوره به گوشتم دیگه
شوهرم آینه گذاشت یه طرفو با ناخون چین چیدم از اون بر کشیدم درومد
ن من خودم مال خودمو کشیدم
بعد باید ۱۰روزگی میکشیدی الان ۱۵روز شده ک
اگ سزارین هستی ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.