اصلا متوجه نمیشی چه برسه درد
وقتی پوست خودشو بگیره و خوب شه کشیدن بخیه اصلا درد نداره
اصلا من حس نکردم
نه اصلا
ن بابا من خودم خونه کشیدم
تنها بخشی که درد نداره همون جاس
برای سزارین ؟
نه اصلا ، حتی میتونی خودت خونه هم بکشی ! در این حد بدون درده
اصلا درد ندارع من حس نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.