ازمایش اسپرم خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

آزمایش خوبه یا نه

تصویر

همسرمنم ازمایش داده همه چیش خوبه فقط مورفولوژی عدد۳
پیش دکترمم نبردم
تاالانم هیچ‌اقدامی نداشتیم فقط قبل اقدام دکتر چکات کامل برامن‌وازمایش اسپرم براشوهرم نوشت

مورفولوژی و تحرک باید درست بشه با ویتامین C، ویتامین E، زینک، کوآنزیم Q10، اسپریژن یا فرتیل اید درست میشه

حرکتش کمه و شکلش مشکل داره ببر متخصص ارولوژی دارو میده

بفرما عزیزم من زیاد سر در نمیارم

تصویر

یه نمودار داره اون نمودار اگر بیشترش سبز باشه خوبه اگر سبزش از نصف کمتر باشه خوب نیس

فومولوژی نداره این شوهر من ببینم واریکوسل نداره اسپرم شکلش مشکل داره

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دختر=پسر مامان دختر=پسر هفته سی‌ام بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری