بجها ازمایش اسپرم صبخ خوبه دادیاشب؟؟؟

۵ پاسخ

میگه صبح انجام بدم بدنم خسته میشه سرکار حالاباید فردا ازازمایشکاه سوال کنم عصرتا کی هستن

بعد میگم ماازمایشگاه میخوایم بدیم اشکال نداره؟؟ قبلاازمایشگاه بیرون بودداد

شب که ازمایشگاه نیست باید نمونه رو زود تحویل بدید

فرقی نداره به ما گفتن تا ۶ عصر ازمایشگاه بازه میتونید نمونه رو بیارید

صبح...

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری