یکی ازنشونه های قند بالا چیه؟

۱۰ پاسخ

علائم مداره گلم فقط با ازمایش میفهمی

تشنگی زیاد و تکرر ادرار و هربارم‌که ادرار میکنی زیاده حجمش ن کم

تکرر ادرار عطش زیاد

گز گز دست پا …تشنگی …

خشکی دهن و اینکه همش احساس تشنگی میکنی

دهن خشک میشه

خشکی دهان تشنه شدن زیاد بی قراری و تکون زیاد بچه

خشکی دهان بی قراری پا گزگز پا

ازمایش بده

تو بارپاری علائم نداره

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی