سلام من میتونم چیپس بخورم برا بچه خوب نی ؟

۱۰ پاسخ

من اصلا نمی‌خورم 😅

خودت درست کن بخور کم نمک و با روغن زیتون

من که میخورم 🤣

یکم رفع هوس بخور

در حد رفع هوس بخورید
زیادش خوب نیس

بخور خواهر از اب و هواي الوده اي كه ميخوريم بدتر نيست كه

نمی دونم والا ولی منم خیلی هوس می کنم

میگن بیش فعالی میاره
من دو بار خوردم عذاب وجدان دارم یکم😂

نه خیلی مضرر یکم بخوری اشکال نداره ولی خیلی چربی و نمک داره خطرناکه

بخور بابا
من زیاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نازنازی مامان نازنازی هفته بیست‌وششم بارداری