۳ پاسخ

من یکماهی میشه پسرمو گرفتم هم شیر خودم هم شیرخشک میخورد یکسالو نیمشه الان
عزیزم از شیرخشک گرفتن خیلی اسونه ک

دوسالش تموم شد دیگه شیرخشک ندادم

من ابجیم بچشو نزدیک ۲ سال گرف

سوال های مرتبط

مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی ما مامان نی نی ما هفته بیست‌وهشتم بارداری