خانما ۳ماهمه آناناس برام‌خوبه ؟؟؟؟

۷ پاسخ

والا من نمیدونستم ماهای اول خیلی قشنگ یدونه کامل با همسرم خوردیم
ولی میگن بده نخور احتیاط کنید

ن عزیزم خوب نیس ماهای آخر خوبه بخوری الان رحمتو نرم میکنه خدایی نکرده بچه سقط میشه

انقباض رحمی میاره

نه.

گرمه، به شدت،اگه خیلی ویار کردی اندازه یه قاشق بخور

خیر

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان ما هان مامان ما هان هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته پانزدهم بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان رضا❤️ مامان رضا❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق👶🩵 مامان فندق👶🩵 هفته سی‌ودوم بارداری