خانما اناناس در بارداری بده؟

۴ پاسخ

خیلی بده

سه ماه اول آره بعد در حد یه تیکه کوچیک عیب ندارد نه اینکه زیاد خورده بشه

اره خوب نی

اره باهاش نرمی رحم و انقباض میشه نخور

سوال های مرتبط

مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق👶🩵 مامان فندق👶🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۷ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری
مامان نگارین مامان نگارین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الآرا مامان الآرا ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری