بچه ها نمیدونستم آناناس بده خوردم چیزیم میشه

۱۱ پاسخ

چرا بد باشه من تو اوج ویار فقط اناناس میتونستم بخورم

من‌کمپوتش رو هفته های پایین خوردم

من خوردم

اگه کم خوردی ن گلم استرس نگیر

من چند روز پیش خوردم کاری نشد خداروشکر

خوردی دیگه نوش جان بد به دلت راه نده

نه منم خوردم

منم‌خوردم ن عزیزم‌چرا به خودتون استرس میدید اخه
تازه من هفته ام خیلی پایینتر بود ک خوردم

خیلی ک نخوردی ؟

یذره اشکالی نداره بد به دلت راه نده

نه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی