چرا بد باشه من تو اوج ویار فقط اناناس میتونستم بخورم
منکمپوتش رو هفته های پایین خوردم
من خوردم
اگه کم خوردی ن گلم استرس نگیر
من چند روز پیش خوردم کاری نشد خداروشکر
خوردی دیگه نوش جان بد به دلت راه نده
نه منم خوردم
منمخوردم ن عزیزمچرا به خودتون استرس میدید اخه
تازه من هفته ام خیلی پایینتر بود ک خوردم
خیلی ک نخوردی ؟
یذره اشکالی نداره بد به دلت راه نده
نه عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.