۷ پاسخ

من به خواست خودم تا ۴۰ هفته صبر کردم

مامانای یکه سوال ؟
عسل رو چه زمانی میشه روی زخم وبخیه گذاشت

ولی اگر برگردم عقب تا ۴۰ روزش صبر میکنم

۳۸و ۵ روز

39هفته پنجشنبه سزارینمه

۳۸هفته و۲روز

اولی ۳۷ هفته دومی هم الن ۳۷ هفته فردا زایمانه بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میران👦🏻✨ مامان میران👦🏻✨ ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی