۴ پاسخ

حاملم ۷ماه خیلی خارش واژن دارم پمادکلوتریمازول خوب ک استفاده کنم

بله خوب است

بله

اگر عفونت داشته باشند بله

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وهشتم بارداری