چرا زایمان نمیکنم خسته شدممم🥲

۶ پاسخ

نشسته ام ب در نگاه میکنم
دریچه آه می کشد😂💔

هنوز که مونده گلم یه هفته دیگه

هنوز ک وقت داری
اگر مشکلی نداری چرا زود زایمان کنی اخه

حالا من خدا کنه بتونم یه هفته بگزرونم دوباره دیشب تا صبح دل‌درد و اسهال استفراغ یه طرف استرس زایمان یه طرف از خدا خواهش میکردم حداقل تا دوشنبه هفته دیگه زایمان نکنم 😔

هی من خسته ترم

هنوز ک ۳۸ هفتته
وقت داری هنوز

سوال های مرتبط

مامان امیرحسینم🥹🫀 مامان امیرحسینم🥹🫀 ۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۸ ماهگی
مامان سید متین مامان سید متین ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان محمد و محیا مامان محمد و محیا ۴ ماهگی
مامان برسام🐥 مامان برسام🐥 ۲ ماهگی
مامان طاهر
حسینی مامان طاهر حسینی ۱۰ ماهگی
مامان حسین🩵 مامان حسین🩵 ۶ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی