بچه ها میشه 15 هفته نری سونوگرافی تا 18 هفته بری

۵ پاسخ

اگه انتی رفتی نمیخواد تا انومالی صبر کن بعد برو

عزیزم برای منم دعاکن این ماه مثبت بشم خیلی دلم نی نی می خواد

اره منم هفتده زفتم

آره اگر مشکلی نداری که دکتر حتما بفرستت همون آنومالی برو

اره
اصلشم همون ۱۸هفتس

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری