خانم مشکلی دارم یانه

تصویر
۶ پاسخ

شرمنده به همتون اینجا خوب بلد نبودم الکی زدم

چطوری تو سن بارداری 30 هفته سرویکس 40 ممکنه ماشاالله بهت .
برا من 17 هفته 38 بود

اوکیه عزیزم ولی تو سونو ۳۰ هفته هستی چرا اینجور ۱۹ هستی؟ وزنشم خوبه

فقط سن حاملگیت درسته تو گهواره اخه ۲۹ هفتته

عالیه

سن باردارینو درست زدی خودت؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری