خانم ها از دیروز اسهال و دلپیچه دارم مشکلی نداره ؟؟؟؟

۲ پاسخ

ن باید بری دکتر

فک می کنم اسهال خوب نیست با دکترت صحبت کن

سوال های مرتبط

مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیاکو👶🏻🩵 مامان دیاکو👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری