سلام خانم ها نارگیل و به مشکلی نداره بخورم؟

۳ پاسخ

سلام عزيزم دكتر زنانت كي هستش

به که خیلی خوبه ولی یبوست میاره اگه خودتم داری مراقب باش

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیاکو👶🏻🩵 مامان دیاکو👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد