سلام خانم ها بنظرتون این غربالگری من مشکلی نداره؟؟

تصویر
۶ پاسخ

منم پاپا کم بود سلفری انجام دادم خداروشکر مشکلی نبود

به نظرم دکتر باید بهت آسپرین بده

همه چیزش خوبه هیچ مشکلی نداره

به احتمال زیاد باید سلفری یا امنیوسنتز بدید

اینم ترجمش گلم

تصویر

خوبه گلم ولی عدد پاپایا کمه برای من فری بتام کم بود نمیدونم جدیداً چرا این عددا رو کم میزنه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیاکو👶🏻🩵 مامان دیاکو👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان هدیه آسمونی من مامان هدیه آسمونی من هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه 😍💋🧸 مامان پناه 😍💋🧸 روزهای ابتدایی تولد