اینو بگید ببینم مشکلی داره یانه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

ن خوبه فقط دوهفته استراحت کن بره بالا من ۲۹ بود سرکلاژ شدم

دکتر برای سرویکست چیزی نگفت؟

تاریخ زایمانمون یکیه من 8.1 شما ۸.۲
گلم برو نشون دکترت بده

طول سرویکست ۳۰؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری