۹ پاسخ

من هرچی انجام دادم دختر در اومد
سوزن و نخ، قیچی و چاقو،همش دختر میشد
ولی بچم پسر شد😊💙

من جوش شیرین و مویرگ چشم و نبض دست سر هر دو بارداریم استفاده کردم و درست بود.
جوش شیرین: توی ادرارت ۱ ق غ جوش‌ شیرین بریز اگه کف کرد پسر. کف نکرد و واکنشی نشون نداد دختر.
مویرگ: اگه مویرگ های چشم چپ به صورتv شکل باشه دختر. اگه چشم راست v شکل باشه پسره.
نبض دست چپ اگه حالت پرتابی بزنه پسر اروم و ملایم بزنه دختر.

نخو انگشتر روی شکم دقیق دقیقه دراز بکن انگشتر از نخ رد کن و روی شکمت نگه دار بزار دستت از لرزش وایسه بعد انگشتر شروع به حرکت میکنه اگه دایره چرخید دختره اگر مثل یه خط امدو رفت پسره

من به تست مدادی که از نخ آویزونه و روی رگ دست میگیری خیلی اعتماد داشتم. واسه اطرافیان درست در میومد. ولی واسه خودم اشتباه بود. پسر نشون میداد ولی سونو گفت دختره

تست نخ و سوزن برو واسه هرکی رفتم درست بوده

من جوش شیرین و ادرار انجام دادم درست بود. اگه کف کنه پسره،کف نکنه دختر

من جوش شیرین زدم درست دراومد

تست نخ سوزن بزن ببینم درست در میاد یا نه اکثرا درسته

اگه یکی در نیاد تو به جواب سونوت اعتماد میکنی یا تست خونگی؟ 🫠😂

سوال های مرتبط

مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری