۸ پاسخ

اغوشی نیازع حتما

نه والا منکه خیلی از اطرافیا شنیدم که اصلا استفاده نکردیم فلان
منم نخریدم

ازاینا منظورمه

تصویر

اره چند ماه اول خیلی خوبه من اطرافیانمون هرکی بچه ش کوچیکه گرفته راضیه منم سفارش دادم

آغوشی برای روزای اول خوبه وقتی میخوای بغل کسی بدی یا خودت بغل کنی شیر بدی

اره عالیهت

اره کاربردش خیلی خوبه برای شیر دادن بغلش کنی نینیو تا وقتی نوزاده استفاده داره دیگه

آره من دیروز خریدم
برای بیرون بردن به درد میخوره

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی