آغوشی کسی گرفته؟ چه مارکیش خوب و قویه؟؟

۷ پاسخ

من اینفنتینو گرفتم

آغوش خیلی استفاده میشه البته ب درد خانما نمیخوره چون شونه درد میشیم من همیشه شوهرم میبست

منم گرفتم نمی‌دونم اسمش چیه.

من چیکو گرفتم ، البته بیشتر میخوام بدم شوهرم استفاده کنه خودم کمر ندارم که😂

‌من سرویس خواب گرفتم توش هست

من مارک آرامیس گرفتم،کیفیتش خوبه

من خواهرم خرید استفاده نکرد ولی جاریم همه جا میبره جای کالسکه با اون راحته منم نمدونم بگیذم یا نه🙁

سوال های مرتبط

مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیام🫧💙 مامان لیام🫧💙 ۵ ماهگی
مامان امیر مامان امیر هفته سی‌ام بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان مهان👧🏻 مامان مهان👧🏻 هفته سی‌ودوم بارداری