سلام خانما کسی تاحالا اغوشی پارچه ای خریده؟راضی هستین؟

۷ پاسخ

من می‌خوام بگیرم بنظرم کاربردی و راحت میاد

عالیه
باعث میشد کسی بهش دست نزنه
راحتم میشه بغلش کرد

من اجیم خریده بود که خیلی راضی بودیم راحتر میشه بچه بغل کرد

خیلی خوبه من اگه آغوشی نباشه نمیتونم بچه رو راحت بغل بگیرم

خیلی خوبه بچه هم احساس راحتی داره

بنظر من کاربردی نیست حس بدی دارم بهش و نمی‌گیرم
ما بچه رو می‌زارم تو پتو دور پیچ و چون تجربه بچه داری دارم نمی‌ترسم از گرفتنش

بنظرم خیلی کاربردیه من حتما میخرم چون خود بچه رو نمیشه تنهایی تو آغوش نگه داشت خصوصا اگه ریز باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترِ نازم❤️ مامان دخترِ نازم❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان معجزه ی من مامان معجزه ی من هفته بیست‌وسوم بارداری