من میخوام بگیرم بنظرم کاربردی و راحت میاد
عالیه
باعث میشد کسی بهش دست نزنه
راحتم میشه بغلش کرد
من اجیم خریده بود که خیلی راضی بودیم راحتر میشه بچه بغل کرد
خیلی خوبه من اگه آغوشی نباشه نمیتونم بچه رو راحت بغل بگیرم
خیلی خوبه بچه هم احساس راحتی داره
بنظر من کاربردی نیست حس بدی دارم بهش و نمیگیرم
ما بچه رو میزارم تو پتو دور پیچ و چون تجربه بچه داری دارم نمیترسم از گرفتنش
بنظرم خیلی کاربردیه من حتما میخرم چون خود بچه رو نمیشه تنهایی تو آغوش نگه داشت خصوصا اگه ریز باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.