۵ پاسخ

من چیکو گرفتم افتضاااح بود یکبارم نشد بچه بذارم توش

من چپولینو گرفتم چندبار نشست
چندبار مخصوصا بابابش خ گریه کرد
کلا نمیگرفتم هم چیزی نمیشد

من اینفنتینو گرفتم باید اصل باشه حتما

سلام جانم من شنیدم واسه ناحیه تناسلی بچه خوب نیست و فشار میاد

من اینفانتینو دارم راضیم خیلی

سوال های مرتبط

مامان مهان👧🏻 مامان مهان👧🏻 هفته سی‌ودوم بارداری