۶ پاسخ

من‌از اول کنار شیر خودم میدادم . تا ۳ دادم ‌. خوب بود

من میدم آره وزن دهیش خوبه سبکم هست برای دفع هم پسر من روزی یکبار دفع داره البته غذا هم میخوره

سلام من استفادع ميكنم،وزن ك هنوز نگرفتم ولي تو روز ٢بار بعضي اوفات ٣بار دفع داره

من یه هفتس میدم بهش خوبه هر روز روزی یک دفعه دفع دارن

نه خوبه

من میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱ سالگی
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان نازلی مامان نازلی ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۴ ماهگی
مامان میعاد جان مامان میعاد جان ۱ سالگی
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱ سالگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی