۹ پاسخ

خانوما من بلند شدنی یکم شکمم درد میکنه و ی چیز سفید میاد ازم عادیه یا نه‌؟

من ۳۲پس چرا دکترم هیچی نگف

من سرویکس ۱۳ هسته باید چی بگم🥲🥲🥲

منم واژینال۳۳ و شکمی۳۰ هستم سرکلاژم انشالله میرسونیم

من با سرویکس ۳۵ و پساری تا آخر میرسونم

من با سرویکس ۱۲ تا اخر رسوندم

۳۲ خوبه ک چرا سرکلاژ انجام دادن؟

خوبه که
من انومالی 34 بودم
اصلا هم استراحت ندارم

والا من سونو واژینال که هفته پیش دادم 33 بود استرس دارم نکنه بعدش قرار باشه پساری بزارم🤕

سوال های مرتبط