۴ پاسخ

شیرخشک نباید درش باز باشه جاشم باید خشک و خنک باشه

بله شیرخشک که با آب ترکیب میشه یه بوی بدی میده که اونم بخاطر روغن ماهی و آهن هستش

نباید باز باشه بریز بره

خود شیشه یا شیر خشک

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۱ ماهگی
مامان پشمک مامان پشمک ۱۱ ماهگی