۳ پاسخ

طعم توت فرنگی خوبه با موز

آره هم خودتو چاق میکنه
طعم موزش خوب نیست
کاکائو و وانیلش خوبه من دوست داشتم من تو دوران بارداری ر۲ پیمونه لیوان آبجوش قاطی میکردم روزی ۲ لیوان میخوردم

دخترم ۶ ماهشه

سوال های مرتبط

مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 ۲ سالگی
مامان بهار 🌸💞 مامان بهار 🌸💞 ۳ سالگی