۳ پاسخ

فرقی نمیکنه ولی خالی خالی چندتا قطره چکان بریز دهنش

من‌همینکارو میکنم‌

منم تو ذهنم هست اینکارو کنم نمیدونم درسته یانه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی