بچه ها میگم برای تشکیل پرونده آزمایش بتا لازمه؟!

۷ پاسخ

سونوقلب و آزمایش نیازه تا تشکیل پرونده بدن

ارعه

نه عزيزم

به من که گفت نیازه

اره حتما باید باهات باشه منکه بهداشتم همینو گفت.اگه خصوصی بری فک نمیکنم نیاز باشه

بله عزیزم

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد